{$lblSkipToContent|ucfirst}

IT support als toegevoegde waarde met snelle interventies

Als KMO heb je geen nood aan een eigen in-house ITer, en toch wil je snel geholpen worden. Door steeds bereikbaar te zijn en snel te bepalen of we je probleem vanop afstand of ter plaatse kunnen herstellen kunnen we je dit aanbieden. Avocom werkt steeds op best effort basis. Al onze klanten zijn voor ons belangrijk, maar niet alle problemen zijn even dringend.

Ben je een KMO met twee personen en start je laptop niet meer op? Dan wil je even snel geholpen worden als die grotere KMO met 30 personen. Wij zorgen hiervoor en zoeken samen naar de snelste manier om elke klant terug op weg te helpen.

Ben je nog geen klant? Ook dan kunnen we je via een remote support tool vaak snel helpen, of we komen langs.

contacteer ons

Support diensten illustration

Opleiding

Na een migratie volstaat het eens langs te gaan bij elke medewerker en kort de evolutie te overlopen. Uiteraard kunnen wij indien gewenst een gestructureerde opleiding verzorgen.

Opvolging

Heb je de eerste weken na een migratie bijkomende vragen?  Onze telefoons staan voor jou open. Wil je iets veranderd zien? Dringende zaken fiksen wij onmiddellijk.

Helpdesk

Onze telefonische helpdesk vangt zoveel mogelijk vragen op. Wanneer het nodig is, komt een van onze technici ter plaatse voor pechverhelping of onderhoud.

Contacteer ons als je ook hulp wil!